탑버튼

әдістемелік талдау үлгісі - жаңа форматтағы сабақты талдау

페이지 정보

작성자 Florence 댓글 0건 조회 72회 작성일 24-10-22 15:26

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
әдістемелік талдау үлгісі - жаңа форматтағы сабақты талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Талдау отандық сабақ жоспарының үлгісі азырақ көлемде құрылатын көрсетті. Қазақ тілінде оқытатын балаларға сабақ беретін мұғалімдер үшін сабақты жоспарлау. Сабақты әдістемелік тұрғыдан талдаудың негізгі талаптары: Сыныбы, пән, мұғалімі, уақыты. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, оқытылатын тақырыптың. Мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыстарын жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүргізіп, жаңа форматтағы тапсырмалар жинағын дайындауға. Сабақты талдау алға қойылған мақсаттардың дұрыстығын, оқушыларды қорыту және тәрбиелеу тәсілдерінің тиімділігін, олардың кеңестік дидактика. Заманауи сабақтың тиімді әдістері: талдау, жобалау және жүзеге асыру;; Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сабақты тиімді жоспарлау;; Мектеп пен отбасы. Сабақ кезеңі бойынша талдау. Оқушы мен мұғалім. Сабақ нәтижелілігі. Сабақ мақсаты, міндеті. Толық талдау. Дидактикалық талдау. Мақсат пен мазмұнның сәйкестілігі. Мұғалімнің мақсатқа жеткендігін дәлелдейтін мысалдар. І.Толық талдау сабақтың 3 мақсаты; сабақтың 3 мақсаты; сабақ бойы орындалуға арналған материалдың көлемі және оқушылардың орындай алу мүмкіндігі; сабақ бойы орындалуға арналған материалдың көлемі және оқушылардың. Математикалық мәтінмен жұмыс жасау (талдау, қажетті ақпаратты алу), Жоба жаңа форматтағы басшылардың, білім берудегі өзгерістер. Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады. Сабақты талдау мен бағалау парағыСабақты. Сабақты талдау схемасының қысқаша түрі: Мектеп, сынып, пән, мұғалім, уақыты. Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаттары мен міндеттері (сабақ басталмас бұрын мұғалімнен сұрап білу). Сабақ кезеңдері. Мұғалімнің сабақты талдауға қойылатын негізгі талаптар: • талданатын тақырыптың мақсаты мен міндеті; • дидактика, психология, әдістеме, бағдарлама, нормативтік. Сабақты талдау схемасының қысқаша түрі: Мектеп, сынып, пән, мұғалім, уақыты. Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаттары мен міндеттері (сабақ. Мұғалімнің сабақты талдауға қойылатын негізгі талаптар: • талданатын тақырыптың мақсаты мен міндеті; • дидактика, психология, әдістеме, бағдарлама, нормативтік. Сабақтың жалпы нәтижелері: сабақ жоспарын орындау; сабақтың жалпы білім беретін, тәрбиелеу және дамыту міндеттеріне жету; сабақты жалпы бағалау, оның.



жамағат неше адам - 2 адам намаз оку [Читать далее...]

Достопочтенный Адам 2. История пророков (а.с) Имам Тахауи жамағат намазын парыз жұма және екі айт намазын жамағатпен оқу намаз дұрыс болудың шарттарына жатады. [8]. Яғни, әйел адам намаздарын азан мен қамат түсірмей-ақ оқығаны дұрыс. Намаздарын үйде оқыған ер адам азан айтып, қамат түсірмесе де болады. Өйткені, сахаба. Сондай-ақ, табиғиндер санатынан болған бір адам өмір бойы намаз оқу барысында алдында тұрған кісіні көрмеген, яғни, өмір бойы бұл адам мешітке басқалардан бұрын келіп, барлық намаздарын. Қаза [1] намаздарды жамағатпен оқуға рұқсат етіледі. Көпшілік болып намазды қаза етсе, азан шақырады, қамат айтып, намазды жамағатпен оқиды [2]. Әбу Мәриям. Жоқ, тіпті олай емес. Негізі 2 бас яғни 2 ракат намазды оқуды үйренгенің – бес уақыт намазды үйрендім деген сөз. Себебі, бес уақыт намазда да. Адам намаз оқығанда періштелер бірге қосылып оқитыны жайлы хадистерде жеткен. Ал, сол періштелер қай кезде бірге болады? Бұл жайында Алла елшісі (ﷺ): «. Шариғаттағы жамағат намазының орны мен дәрежесі қандай? Ж: Жамағат ер кісілер үшін бекітілген сүннет және сауабы өте үлкен.Пайғамбарымыз (с.а.с.) «Жамағатпен щқыған намаз жеке оқыған наиаздан жиырма жеті есе артық. Яғни, әйел адам намаздарын азан мен қамат түсірмей-ақ оқығаны дұрыс. Намаздарын үйде оқыған ер адам азан айтып, қамат түсірмесе де болады. Өйткені, сахаба. Екі адам жамағат болып намаз оқып жатқан уақытта, үшінші адам келіп, имамның оң жағындағы адамды артқа тартып, имамның артында бірге намаз. Жамағатпен намаз оқудың маңызы Қазақстан. Жауап: Ханафи мәзһабы бойынша таһажуд намазының азы 2 ракағат, көбі 8 ракағат етіп оқылады. Пайғамбарымыздың (оған Алланың салауаты мен сәлемі. Бір сәләф жолында жүрмін деуші бауырым: «Жалғыз адам да жамағат боп саналады» дейді. Негізі жамағат деп есептелу үшін имамнан басқа тағы бір адам ұюшы болуы керек емес пе, немесе екі адам.


сужение влагалишные мышцы операция отзывы
курс рубля к тенге март 2023
китайский юань к тенге калькулятор

.
==============================================================

~~~~~ вид продаж с использованием социальных сетей ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.