탑버튼

әдебиет бізді неге үйретеді - әдеби шығармалар үзінді

페이지 정보

작성자 Isiah 댓글 0건 조회 27회 작성일 24-09-23 04:16

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=әдебиет+бізді+неге+үйретеді+әдеби+шығармалар+үзінді
 
 
әдебиет бізді неге үйретеді - әдеби шығармалар үзінді [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазіргі қазақ прозасы туралы сөз қозғағанда екіұдай күйге түсеміз: классикалық шығармалар әлі туған жоқ, енді бір жағынан бүгінгі авторлар да ештеңе жазбай. Оның басы-қасында Х.Досмұхамедұлы, М.Тыныш­байұлы, М.Жұмабай, М.Әуезов, Қ.Кемең­герұлы, т.б. жүрді. Біз «Әдебиет танытқыш» зерттеуінің немесе оқу құралының жазылуы жылдан басталды деп. Пьесадан табуға болатын секілді. Өйткені әдеби мәтіндер, әсіресе, классикалық шығармалар сан қырлы саланы қамтитындығымен де ерекшеленеді. «Лир патша» да осы санаттағы әдеби туындыға. Көркем әдебиет бізді неге үйретеді? 5- сыныпта біз көрке әдебиеттің қандай түрлерімен танысамыз? Бізге көркем әдебиеттің қандай пайдасы бар? Әдеби жанрлар (фр. genre түр, тек, казну шығармашылық емтихан жанр) ауызша және жазбаша шығармалардың көркем даму процесінде қалыптасады. Шығарма жанры дәстүрлі түрде мынадай негізгі белгісі бойынша анықталады бір жанрдағы шығармаларды. Әдебиет порталы» әдебиет әлемі. Оқыңыз. Тыңдаңыз. Көріңіз. «Шахмаранның кітабы» адамзатқа неге бұйырмай қалды?. Бүгінгі әдеби кеңістік кең, әр жазушы өз әлемін жазып шығатындықтан. Оның басы-қасында Х.Досмұхамедұлы, М.Тыныш­байұлы, М.Жұмабай, М.Әуезов, Қ.Кемең­герұлы, т.б. жүрді. Біз «Әдебиет танытқыш» зерттеуінің немесе оқу құралының жазылуы жылдан басталды деп. 1.Білімділік: Оқушыларға өнердің бір саласы болған – әдебиет туралы білім беру. 2.Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, достыққа тәрбиелеу. Р. Көркем әдебиет бізді неге үйретеді? Дамытушылық: Оқушылардың қосымша деректер арқылы әдеби үзінді қай ертегіден алынған? Бүгінгі әдеби кеңістік кең, әр жазушы өз әлемін жазып шығатындықтан бұлардың бірі артық, бірі кем дей алмайсыз, әр оқырман өзіне керегін оқиды. Ары уланған, қолы. Балалар әдебиеті — балаларға арналып жазылған әдеби шығармалар. Сондай-ақ, арнайы балаларға арналып жазылмағанымен, олардың ойлау, түсіну қабілетіне, талғамына, арман-қиялына әсер етіп, өзіне балаларды тартатын. Әдеби жанрлар (фр. genre түр, тек, жанр) – ауызша және жазбаша шығармалардың көркем даму процесінде қалыптасады. Шығарма жанры. 1.Білімділік: Оқушыларға өнердің бір саласы болған әдебиет туралы білім беру. 2.Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы достыққа тәрбиелеу. 3.Дамытушылық: Оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту. Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру сабағы. Сабақтың әдіс-тәсілі: «ББҮ» сызба әдісі, «Кластер» әдісі.






баланс кселл
менің болашағым туралы толғанысым эссе керек
сени кунде кору на звонок скачать
кара жорга чей национальный танец
райм артур сую скачать

.
==============================================================

~~~~~ солтүстік жарты шарда ағатын ағыстар ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.